توزیع کننده پریفرم دهانه 45 در بازار ایران

پریفرم نوعی بطری است که در سایز های مختلف تولید می شود. از این نوع بطری در صنایع غذایی، بهداشتی و آرایشی استفاده می شود. توزیع کننده پریفرم دهانه 45 در بازار ایران، انواع بطری در طرح های مختلف را به صورت عمده عرضه می کند.

توزیع کننده پریفرم دهانه 45 در بازار ایران

روش ساخت پریفرم دهانه 45

روش ساخت پریفرم دهانه 45 پریفرم از رایج ترین بطری هایی است که در اندازه، مدل، طرح و رنگ های مختلف تولید می شود. در روش ساخت پریفرم دهانه 45 از پلی اتیلن و مواد ریز به نام گرانول به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. رایج ترین روش ساخت این بطری تزریق پلاستیک بلومولدینگ می باشد. از مهم ترین دسته بندی های ساخت پریفرم تولید آن بر اساس دهانه می باشد.

گرانول را در ابتدا توسط المنت های سیلندر ماشین تزریق پلاستیک گرم کرده و به صورت خمیر در می آورند. سپس رنگ دلخواه را به خمیر اضافه می کنند. در ادامه در دو مرحله فشار هوا به کار گرفته می شود که در مرحله دوم فشار بیشتری به بطری اعمال شده و فرم نهایی آن به وجود می آید. در ادامه پریفرم ساخته شده را با استفاده از دستگاه مخصوص سرد می کنند تا فرم خود را از دست ندهد و همچنین رنگ آن از بین نرود.

برای هر دهانه پریفرم قالب جداگانه ای وجود دارد. دهانه پریفرم بسته به کارایی و مدل آن تعیین می شود که متفاوت بوده و یکی از اندازه های آن 45 می باشد. استفاده از این بطری دارای مزایایی است که می تواند جایگزین شیشه شود. این محصول شکننده نیست و با محیط زیست کاملا سازگار است.

شرکت تولیدی انواع پریفرم دهانه 45 مرغوب

شرکت تولیدی انواع پریفرم دهانه 45 مرغوب شرکت تولیدی انواع پریفرم با دهانه 45 مرغوب در کشور، به تهیه و ساخت این مدل در طرح و مدل های مختلف می پردازد. اوزان پریفرم دهانه نیز دارای تنوع است که بستگی به نوع کارایی آن دارد. همانطور که گفته شد از این بطری در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، بهداشتی، آرایشی و شیمیایی به کار گرفته می شود که محفظه مایعات می باشد.

تولید این محصول نیاز به دقت کافی دارد و موادی که برای ساخت آن استفاده می شود باید با محیط زیست و بدن انسان سازگاری داشته باشد و ضرری برای سلامتی به وجود نیاورد. شرکت پریفرم دهانه آماده پذیرش سفارشات مختلف از سوی مشتریان است و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی متخصص به تولید عمده این محصول در اندازه های مختلف می پردازد.

چندین مورد از مزایای استفاده از پریفرم در زیر آمده است:

  • مقاومت بالا
  • انعطاف پذیری مناسب
  • سهولت استفاده از آن
  • قابل بازیافت
  • تنوع در کاربرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما