قیمت انواع پریفرم دهانه 60 با تخفیف ویژه

قیمت انواع پریفرم دهانه 60 طبق مواد اولیه ای که در تولید این محصولات به کار گرفته می‌شود، تعیین می‌گردد. انواع پریفرم دهانه 60 را می تواند با تخفیف ویژه از بستر اینترنت تهیه نمایید. پریفرم دهانه ۶۰ یکی از بسته بندی های رایج برای بسته بندی کردن محصولات مختلف می باشد.

قیمت انواع پریفرم دهانه 60 با تخفیف ویژه

شناسایی انواع پریفرم دهانه 60

شناسایی انواع پریفرم دهانه 60

تولید پریفرم دهانه ۶۰ برای استفاده از این محصول در بسته بندی کردن محصولات مختلف در برندهای متفاوت انجام می شود. پریفرم ها امروزه بهترین ماده برای تولید انواع بطری می باشند زیرا دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

در تولید پریفرم ها معمولاً از پلیمرهای مختلف استفاده می شود. مهمترین ماده اولیه  که در تولید این محصولات به کار گرفته می شود پلی اتیلن ترفتالات یا همان پت می باشد. پلی اتیلن ترفتالات در گروه معروفترین مواد پلاستیک دسته بندی می شود که می تواند دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع محصول می‌توان به جاذبه الرطوبه بودن آن اشاره کرد. پلی اتیلن ترفتالات با خاصیت جاذب الرطوبه، تمایل زیادی به رطوبت پذیری دارد. در راستای  این موضوع محصولات تولید شده بر پایه پلی اتیلن ترفتالات یا پت قبل از استفاده کاملاً خشک می شوند و روش های زیادی برای خشک کردن این محصولات به صورت صنعتی در نظر گرفته می شود.

در تولید انواع پریفرم از فرآیندهای اکستروژن مذاب و در مرحله بعد از فرآیند باد کردن پلیمر در قالب استفاده می‌شود. در راستای فرایندهایی که در تولید این محصول در نظر گرفته می‌شود، در نهایت پریفرم ها در قالب بطری و رنگ های مختلف تولید می شوند و می‌توانند در صنعت بسته بندی کردن محصولات مختلف مورد توجه واقع شوند.

فروشنده انواع پریفرم دهانه 60 در ایران

فروشنده انواع پریفرم دهانه 60 در ایران پریفرم دهانه ایران توسط برندهای معتبر به مشتریان معرفی می‌شوند. همانطور که در مبحث قبل تر گفته شد در ایران در زمینه تولید پریفرم جار دهانه در ابعاد مختلف برند های زیادی در حال فعالیت هستند که می‌توانند این محصول را از طریق فروشنده، با کیفیت بالا به مشتریان معرفی نمایند.

پریفرم دارای ابعاد مختلف است که مهمترین تقسیم بندی این محصول نیز از نظر سایز و ابعاد دهانه آن انجام  می شود. به عنوان مثال در بازار انواع پریفرم دهانه ۶۰، پریفرم دهانه ۲۰، پریفرم دهانه ۲۸ و … موجود هستند.

پریفرم ها به نوع طراحی می شوند که می توانند دارای مقاومت شیمیایی بالا و استحکام بالا باشند. همچنین این محصولات دارای خواص مطلوب مانند شفافیت و سبک بودن هستند و همین ویژگی ها و خواص، کاربرد آنها در صنعت بسته‌بندی گسترده کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما