مرکز خرید بطری کتابی پلاستیکی ارزان قیمت

بطری کتابی پلاستیکی در طرح و مدل های زیبا و کارایی و استحکام بالا، هستند. این مرکز خرید، با در اختیار داشتن حجم انبوهی از این محصول و فروش آن به قیمت ارزان، تامین کننده سفارشات گسترده خریداران می باشد.

مرکز خرید بطری کتابی پلاستیکی ارزان قیمت

کلیاتی در مورد بطری کتابی پلاستیکی

کلیاتی در مورد بطری کتابی پلاستیکی این بطری، محصولی درجه یک، می باشد که جهت بسته بندی و نگه داری انواع مواد غذایی و صنعتی کاربرد دارد. تولید آن با پیشرفته ترین دستگاه های خودکار به صورت بهداشتی، با بهترین مواد اولیه و کیفیت عالی، با کم ترین دخالت دست صورت می گیرد.

از آن در بسته بندی مواد های شوینده، مایعات اشتعال پذیر، آب آشامیدنی و انواع نوشیدنی ها، شیره جات، عسل، روغن مایع، روغن موتور، روغن زیتون، آبمیوه های طبیعی، نوشابه، دلستر، لبنیات، عرقیات، زعفران، گلاب، آبغوره، شامپو، سس، ادویه جات و شربت های دارویی، استفاده می شود.

این محصول، از مواد پلاستیکی با جنس پت و توسط حرارت و قالب گیری تولید می شود.

عرضه این محصول در حجم و ابعاد گوناگون، به صورت مستقیم و به میزان خرده و عمده، انجام می شود و به سراسر کشور ارسال می گردد. حجم های آن به شکل: ۳۰ سی سی، ۶۰ ، ۱۲۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی می باشد. برخی از آن جای بسیار کمی اشغال کرده و به راحتی در داخل جیب جا می شود.

از ویژگی های منحصر به فرد آن:

شفافیت، استحکام، یکنواخت بودن، فاقد موج و نشتی، دوار بودن گلویی، مقاوم در برابر آفتاب، ضربه، انواع گازها و مواد شیمیایی، قابلیت بازیافت، عدم جذب بو، رنگ، طعم مواد و اسانس ها، انعطاف پذیری، وزن سبک، حمل و نقل آسان و بی خطر نسبت به شیشه، می باشد.

هر کدام از بطری های پلاستیکی کاربردهای متنوع و خاصی دارند، این محصول مرغوب را می توانید با قیمت پایین خریداری کنید.

قیمت روز بطری کتابی پلاستیکی یکبار مصرف

قیمت روز بطری کتابی پلاستیکی یکبار مصرف فروشگاه بطری کتابی

ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده این محصول، در جهان می باشد.

یکی از موضوعات مهم جهت خرید انواع محصولات، میزان قیمت و کیفیت آن می باشد، قیمت فروش بطری کتابی یکبار مصرف به دلیل مواد پلیمری، با نوسانات بسیاری همراه است. اما این سایت، قیمت بطری کتابی را به صورت استثنایی و ویژه، با کیفیت تضمینی جهت فروش در نظر گرفته است و آن را به سراسر کشور ارسال می نماید و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید.

برای خرید بطری کتابی پلاستیکی شفاف درجه یک، با قیمت مناسب، می توان به صورت اینترنتی و بدون واسطه، آن را به تعداد مورد نیاز سفارش داد و در کوتاه ترین زمان دریافت نمود.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما