مرکز فروش جار پت صادراتی در تبریز

جار پت صادراتی نوعی ظرف برای بسته بندی مواد غذایی مختلف است که عموما دهانه باز دارند و به همین دلیل مواد داخل آنها مانند ترشی، عسل و مربا به راحتی از آنها خارج می شوند. جنس به کار رفته در ساخت این ظروف ممکن است شیشه ای یا پلاستیکی باشد. 

مرکز فروش جار پت صادراتی در تبریز

تغییر شیوه تولید جار پت صادراتی

تغییر شیوه تولید جار پت صادراتیتغییر شیوه تولید ظروف جار تابعی از نیاز مشتریان می باشد. همان طور که شرح داده شد ظروف جار در دو نوع پلاستیکی و شیشه ای تولید می شوند که مواد اولیه هر کدام متفاوت است و در هر زمان ممکن است تقاضا برای هر نوع آن با تغییراتی همراه باشد.

کارخانه جار پت بر این اساس و بر طبق نیاز مشتریان به تولید قالب جار پت پرداخته و آن را به متقاضیان عرضه می دارند. این ظروف در ابعاد مختلف که برای مایعات بر حسب واحد لیتر محاسبه می شود تولید شده و در صورت تقاضای خریدار ممکن است از مواد پلاستیکی برای تهیه این ظروف استفاده شود.

ظروف مختلف چهار، شش و هشت گوش و همچنین انواع ظروف بیضی شکل و هلالی و دیگر اشکال موجود در این ظروف برای مواد مختلف غذایی که عمدتا خانواده مرباجات و محصولاتی مانند ترشی و عسل می باشند در کارخانجات تولید می شود.

به این ترتیب تغییر شیوه تولید تابعی از نیاز مشتریان داخلی و خارجی می باشد. در زمینه صادرات جار پت نیز این قاعده صادق است و ممکن است تولید کننده به تغییر شیوه تولید خود مثلا شکل ساخت ظروف و یا به کارگیری ماشین آلات جدید برای تولیدات جدید بپردازد.

قیمت انواع جار پت صادراتی با کیفیت مناسب

قیمت انواع جار پت صادراتی با کیفیت مناسبظروف جار یک بار مصرف یا جار پت در حجم های مختلفی تولید می شوند. عمده ترین این اعداد و ارقام عبارتند از:

  • 350 سی سی
  • 700 سی سی
  • 1500 سی سی
  • 2300 سی سی

بنابراین ظروف بزرگتری که تولید می شوند قیمت بیشتری دارند. از سوی دیگر در صورتی که جار پت از نوع شیشه باشد قیمت آن در مقایسه با جار پت پلاستیکی بیشتر می باشد.

از این رو واحد هایی که تمایل به کاهش هزینه های تولیدی خود دارند می توانند از ظروف پلاستیکی استفاده نموده و تخفیف جار پت در این گونه موارد ممکن است شامل تخفیف های بیشتری نیز شود.

همچنین ظروف جار شیشه ای دوام و استحکام بیشتری دارند و پس از اتمام محتویات آن قابلیت شستشو داشته و دوباره قابل مصرف می باشند. جار پت صادراتی با کیفیت مناسب قیمت گذاری شده و در صورتی که به قصد صادرات تولید شود تمامی مراحل تجاری و گمرکی آن طی شده و سپس عملیات ارسال آن انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما