وارد کننده پریفرم دهانه 30 با کیفیت مناسب

شکل پریفرم (یا پیش از شکل گرفتن) در مواد پلی اتیلن ترفتالات یا PET که مواد اولیه ساخت بطری های پلاستیکی آب معدنی، نوشابه، انواع روغن های مایع و دیگر بطری های محصولات به کار می رود. 

این سایت امکان خرید پریفرم دهانه 30 وارداتی و همچنین انواع تولید داخل را با بهترین کیفیت مواد اولیه و قیمت مناسب را جهت استفاده در صنایع مختلف کشور را فراهم کرده است.

وارد کننده پریفرم دهانه 30 با کیفیت مناسب

شناسایی مشخصات کامل پریفرم دهانه 30

شناسایی مشخصات کامل پریفرم دهانه 30 مواد پلی اتیلن ابتدا به وسیله ی ماشین آلات مخصوص حرارت می بینند و به شکل پریفرم در می آیند. پریفرم ها پیش از شکل گرفتن شبیه لوله های توخالی آزمایشگاه هستند که بعد از این مرحله توسط دستگاه پرکن به شکل بطری می شوند. این فرآورده انواع مختلفی دارد از جمله پریفرم دهانه 30 میلیمتری که برای بطری های آب معدنی استفاده می شود و پریفرم دهانه 28 میلیمتری که به پریفرم گازبند معروف هستند که برای انواع بطری نوشابه، دلستر و دیگر نوشیدنی های گازدار مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات کامل و استاندارد طراحی و تولید پریفرم دهانه ۳۰ برای بطری های بدون گاز می تواند با توجه به درخواست و سفارش مشتری باشد و همچنین این فرآورده بیشتر به دهانه بطری آب معدنی شناخته می شود اما در بسته بندی مایعاتی مانند شیر، دوغ و انواع آبمیوه و حتی مواد شوینده، بهداشتی و دارویی طبق جدول زیر است:

وزن قطر بدنه پریفرم ضخامت دیواره طول کلی
۱۵ گرم ۱۹/۹۱ میلیمتر ۲/۲۵۰ میلیمتر ۸۵
۱۷ گرم ۲۴/۳ میلیمتر ۱/۹ میلیمتر ۹۵
۳۰ گرم ۲۶ میلیمتر ۲/۵ میلیمتر ۱۲۵

مرکز تولید انواع پریفرم دهانه 30 در کشور

مرکز تولید انواع پریفرم دهانه 30 در کشور در کشور مراکز متعددی به تولید انواع پریفرم می پردازند که برای بطری های گازدار، آبمعدنی و دیگر بطری ها قابل استفاده هستند. 

اما مرکز تولید انواع پریفرم دهانه ۳۰ در کشور با همکاری این سایت محصولات خود را بطور مستقیم عرضه می دارد.

این مرکز با بهره گیری از آزمایشگاه مجهز و ابزار دقیق جهت کنترل و نظارت کیفیت محصولات در زمان تولید و بعد از آن  توانسته کیفیت محصول را بسیار بالا نگه دارد

این مرکز تولید با همکاری بازرگانی پریفرم دهانه که ارائه دهنده انواع محصولات و به طور خاص انواع بطری PET برای مایعات بدون گاز و نیز صنعت بسته بندی مواد بهداشتی و شوینده مانند بطری شیشه پاکن، نوشیدنی ها مانند بطری آب معدنی و آب میوه و دوغ و شیر، بطری روغن ها، مواد شیمیایی و اسیدها در حجم های مختلف و با کیفیت عالی از طریق این سایت پریفوم دهانه ۳۰ خود را عرضه می کنند.

بدین ترتیب برای خرید این محصولات کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات و مشخصات لازم را از کارشناسان فروش بدست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما