مرکز خرید بطری پلاستیکی با کیفیت عالی و قیمت ارزان

برای خرید بطری پلاستیکی با کیفیت عالی و قیمت ارزان از مراکزی خرید کنید که محصول را به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه در اختیار شما قرار می‌دهند. ما یکی از این مراکز را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید بطری پلاستیکی

خرید بطری پلاستیکی با کیفیت عالی و ارزان

امروزه استفاده از ظروف پلاستیکی برای بسته بندی و نگهداری محصولات غذایی و سایر صنایع، به دلیل مزایای زیادی که دارند رونق بسیاری پیدا کرده است.
در این میان بطری‌های پلاستیکی سهم بزرگی در این محصولات دارند و در صنایع بسیاری کاربرد دارند که در کارخانجات متعددی تولید شده و ما در این مرکز آن‌ها را در معرض خرید قرار می‌دهیم.
این بطری‌ها توسط دستگاه‌های خودکار و با کمترین دخالت دست تولید می‌شوند و به همین دلیل به‌صورت کاملاً بهداشتی و با کیفیت عالی و قیمت ارزان تولید می‌شوند.

خرید بطری پلاستیکی

انواع مختلف ظروف پلاستیکی

بطری‌های پلاستیکی بر اساس نوع مواد مصرف شده در ساخت به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و هر یک برای نوع خاصی از مواد کاربرد دارد.
برخی از این دسته‌ها عبارت‌اند از:

  • پلی وینیل کلراید (PVC)
    پی‌وی‌سی‌ها که در انواع شفاف و کدر تولید می‌شوند، مقاومت خوب در برابر ضربه، هوا و انواع روغن‌ها دارند و به همین دلیل بسیار پر کاربردند؛ اما کاربرد آن‌ها بیشتر در مواد صنعتی است و در مواد غذایی کاربرد ندارند.
  • پلی‌اتیلن ترفتالات (PET)
    14 درصد کل بطری‌ها را تشکیل می‌دهند که علت آن ویژگی‌هایی همچون قیمت پایین، استحکام بالا، شفاف بودن، جذب کم بو و طعم و مقاومت در برابر مواد شیمیایی است. پت در اغلب صنایع کاربرد دارد.
  • پلی‌اتیلن
    پلی اتیلن‌ها در دو نوع متراکم (HDPE) و غیر متراکم (LDPE) تولید می‌شوند که نوع دوم منعطف‌تر بوده و شفاف‌تر است و هزینه تهیه آن نیز بیشتر از نوع متراکم است.

خرید بطری پلاستیکی

کدام نوع ظروف پرکاربردترند؟

در بین انواع مختلف ظروف پلاستیکی، ظروف پت به دلیل ویژگی‌های خوبی که دارند، بیشترین کاربرد را دارند.
این خصوصیات عبارت است از:

  • شفافیت بطری که عامل مهمی برای ظروف نگهداری نوشیدنی و سایر مواد غذایی است.
  • وزن سبک
  • مقاومت بالا در برابر ضربه که این ویژگی در امر جابجایی و انتقال بسیار حائز اهمیت است.
  • عدم تأثیر پذیری از بو، رنگ و طعم مواد
  • مقاومت بالا در برابر عبور رطوبت که این نوع بطری را برای نگهداری نوشیدنی‌ها بسیار مناسب می‌کند

نوع PVC نیز کاربرد فراوانی در صنایع غیرخوراکی دارد. PVC ها در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارند، اما در حرارت بالا مقاوم نیستند و در دمای 70 درجه ذوب می‌شوند.
PVC ها، همچون پت‌ها در برابر ضربه استقامت بالایی دارند و همچنین در برابر عبور انواع گازها کاملاً مقاوم‌اند.
از بطری‌های پی وی سی برای نگهداری روغن هم استفاده می‌شود، زیرا این مواد در برابر عبور انواع روغن بسیار مطلوب عمل می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما