مرکز خرید پریفرم دهانه 28 در تهران

پریفرم دهانه 28 به عنوان یک بطری استاندارد می تواند در بسته بندی کردن انواع مایعات غذایی و شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً از این محصول برای بسته بندی کردن انواع آب معدنی، نوشابه، دلستر، مواد شوینده و انواع مکمل ها استفاده می شود. در مرکز خرید انواع پریفرم در تهران این محصولات در سایز ها و وزن های مختلف به مشتریان معرفی می‌شوند.

مرکز خرید پریفرم دهانه 28 در تهران

مشخصات ظاهری پریفرم دهانه 28

مشخصات ظاهری پریفرم دهانه 28 استاندارد پریفرم دهانه ۲۸ به نوعی طراحی می‌شود که می‌تواند در برابر فشار بالای گاز، مقاومت مناسبی در قسمت درب از خود نشان دهد. این محصول دارای استحکام بالاتری در برابر فشارهای مکانیکی و حرارت است. در راستای عمومیت پریفرم دهانه ۲۸ این محصول در بسته بندی کردن مایعات گاز دار و بدون گاز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از مهمترین کاربرد های پریفرم دهانه ۲۸ می‌ توان به بسته‌ بندی کردن انواع نوشابه‌ های کربناتی، ماءالشعیر، آب میوه و آب های گازدار اشاره کرد.

همچنین از این محصول برای بسته بندی کردن روغن های خوراکی و محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده های زیادی می شود.

از بارزترین مشخصات ظاهری پریفرم دهانه ۲۸ همان طور که اشاره کردیم دهانه استاندارد آن است. این محصول به صورت درب بند طراحی می شود و می تواند مقاومت های بالایی داشته باشد.

جالب است بدانید از پریفرم دهانه ۲۸ برای بسته بندی کردن انواع شوینده ها، داروها و مکمل ها نیز استفاده می شود. دهانه پریفرم شوینده به نوع طراحی می شود که این محصول در قسمت دربند دارای مقاومت های بسیار زیادی در برابر عوامل مکانیکی و شیمیایی باشند.

فروش انواع پریفرم دهانه 28 در بازار

فروش انواع   پریفرم دهانه 28 در بازار فروش انواع پریفرم دهانه ۲۸ در بازار با قیمت های مختلفی انجام می‌ شود. در زمینه تعیین قیمت پریفرم دهانه 28، پارامتر های زیادی تاثیر گذار هستند. از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در این زمینه می‌ توان به مواد اولیه که در تولید این محصولات به کار گرفته می شود، اشاره کرد.

معمولاً برای تولید بطری های پریفرم دار از مواد اولیه مختلف استفاده می‌شود که شامل انواع پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن ها،  پروپیلن ها و پلی کربنات و هم چنین پلی اتیلن ترفتالات هستند. اما مهم ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در این زمینه می‌ تواند مواد پلی اتیلن در گرید های مختلف باشند.

یکی دیگر از مهمترین پارامتر هایی که می‌تواند در تعیین قیمت پریفرم دهانه ۲۸ تاثیر داشته باشد، درب دهانه این محصول است. درب پریفرم دهانه ۲۸ در زمینه بسته بندی کردن محصولات مختلف به صورت های متفاوتی طراحی می شود که مناسب با نوع مصرف آن محصول باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما