نماینده فروش بطری پلاستیکی قطره چکان با کیفیت

بطری پلاستیکی قطره چکان به صورت بسته بندی شده در دسترس استفاده کنندگان گرامی قرار می گیرد. فروش این کالا به صورت عمده و کلی باعث می شود تا افراد بتوانند مدل های گوناگون این کالا را با صرف هزینه بسیار کمی تهیه کنند.نماینده فروش بطری پلاستیکی قطره چکان با کیفیت

مهم ترین ویژگی بطری پلاستیکی قطره چکان

مهم ترین ویژگی بطری پلاستیکی قطره چکانبطری های قطره چکان محصولاتی هستند که از این محصولات اغلب برای مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بطری ها برای نگهداری مواد مایع و جامد استفاده می شود. این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است که از جمله آنها می توان به تیره بودن این نوع بطری ها اشاره کرد. تیره بودن این نوع کالا باعث می شود تا بتوان مواد مختلف را برای مدت زمان طولانی در آن نگهداری کرد. 

از دیگر ویژگی های این کالا می توان به جنس شیشه استفاده شده در این محصول اشاره کرد. شیشه استفاده شده در این کالای کاربردی و ارزشمند از ریختن مواد داخل آن به بیرون جلوگیری می کند. وزن کم این محصولات بسیار کم می باشد و به راحتی می توان آنها را حمل و نقل کرد. 

برای درب این محصولات از چوب پنبه می باشد. چوب پنبه استفاده شده برای این محصولات باعث می شود تا مواد مایع به بیرون نفوذ نکند. درب بطری پلاستیکی علاوه بر چوب پنبه از جنس فلز می باشد و این ویژگی باعث شده تا مدت زمان استفاده از این کالا افزایش پیدا کند. بطری های قطره چکان موارد استفاده گسترده ای دارد و می توان از آن برای دادن شربت های پزشکی به کودکان و سالمندان استفاده کرد. 

قیمت روز بطری پلاستیکی قطره چکان دار بزرگ

قیمت روز بطری پلاستیکی قطره چکان دار بزرگبطری پلاستیکی بزرگ و کوچک دارای یک قطره چکان است که به کمک آن می توان مایع درون این محصول را به مقدار مشخصی خارج کرد. قطره چکان این محصول حالت ارتجاعی دارد و اغلب از جنس پلاستیک می باشد. قیمت بطری پلاستیکی بزرگ و کوچک به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از مهمترین این عوامل می توانیم به جنس استفاده شده در این کالا اشاره کرد.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت این کالا، اندازه این محصول می باشد. قیمت نوع بزرگ این بطری با نوع کوچک آن بسیار متفاوت می باشد. قیمت بطری پلاستیکی پزشکی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و همه افراد به راحتی می توانند آن را تهیه کنند. قیمت تمام شده این محصول را می توان از طریق لیست قیمت این کالا تهیه کرد. لیست قیمت این کالا نرخ تمام شده این محصول را در طول سال های مختلف نشان می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما