عرضه انواع بطری پلاستیکی دوغ مرغوب

بطری پلاستیکی دوغ از بطری های مقاومی است که دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد. این نمونه ها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده اند که به خوبی مایعات را در خود نگهداری می نمایند. عرضه انواع این ملزومات در کشورمان به صورت عمده و بسته بندی شده صورت می گیرد. بسیاری از کارخانه های تولیدی ترجیح می دهند تا این اقلام را به صورت مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده به بازار فروش توزیع نمایند.عرضه انواع  بطری پلاستیکی دوغ مرغوب

آشنایی با طرح های بطری پلاستیکی دوغ

آشنایی با طرح های بطری پلاستیکی دوغ بطری پلاستیکی یکی از کالاهایی است که از مواد پلاستیکی باکیفیت تولید می شود. با افزایش تکنولوژی و امکانات در این زمینه هر ساله طرح های متنوعی از این وسیله ها تولید شده و با قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه می گردد. با زیاد شدن طرح بطری پلاستیکی در بازار تمامی خریداران می توانند به سهولت مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه اکثر خریداران به طرح و جنس بطری ها اهمیت زیادی می دهند اکثر کارخانه های تولید کننده اقدام به استخدام طراح صنعتی کرده اند تا این وسیله را با طرحی منحصر به فرد و با قابلیت بالا به بازار فروش ارسال می نمایند. برای آشنایی با این طرح ها در زیر به تعدادی از پرطرفدار ترین آنها می پردازیم:

  • اکثر این اجناس دارای شکل های هندسی متنوعی هستند که هر یک گنجایش خاص خود را دارند.
  • از جدیدترین این طرحها می توان به نمونه هایی با گردنی بلند اشاره کرد که استفاده از آنها بسیار آسان می باشد.

شرکت تولیدی بطری پلاستیکی دوغ در قالب های مختلف

شرکت تولیدی بطری پلاستیکی دوغ در قالب های مختلف امروزه بیشتر مردم به نوع بطری نوشیدنی خود و جنس به کار رفته در آن اهمیت زیادی می دهند. شرکت تولید بطری پلاستیکی در اقصی نقاط کشورمان سعی می کند تا این ملزومات را در قالب های مختلف با ظرفیت های گوناگون تولید کرده و به بازار فروش ارسال نمایند. زیرا اکثر تولید کنندگان معتقد هستند قالب بطری پلاستیکی از پارامترهای مهمی است که باعث افزایش یا کاهش فروش آن می شود. به همین منظور مارک های ایرانی مطرح در تلاش می باشند تا تولیدات خود را با قالب های شیک و با ظرفیت های متفاوت به بازارهای داخلی و بین المللی ارائه کنند.

برای آشنایی بیشتر با انواع این قالبها در ذیل به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. بطری پلاستیکی استوانه ای از محبوب ترین این نمونه ها می باشد که درون قالبی استوانه ای از جنس فلز قرار می گیرد.
  2. قالب تزریقی یکی دیگر از اجناسی که تولیدکنندگان زیادی از آن بهره می گیرند.
  3. بادکن نوع دیگری از این وسیله ها است که دارای کارایی زیادی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما